Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.4 ТС 16v голям проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 1.4 ТС 16v голям проблем

    Здравейте колеги! Случи се така, че колицата
    на жената май предаде бого дух ей така изведнъж...
    Проблема е такъв:
    Колата загубила мощност. Когато я припалих след няколко дни, започна да дими много (не мирише на горено масло) и след 10-ина мнути работа на място "отпуши" и що-годе оправи тресенето и вдигна малко мошността. Да отбележа, че по таблото ВСИЧКО си беше нормално нямаше никакви индикации. Реших да сменям дебитомера, но преди това видях че е избила гарнитурата на капака на клапаните и беше наводнила свещите. Смених гарнитурата, изистих маслото и за малко да се зарадвам... запалвайки колата започна да работи на 3 цилиндъра, светна дюзичката на таблото и ... отново в първи клас. Смених свещите (и осемте) колата заработи сравнително добре, но остана пушенето и светлината на таблото. Сложих дебитомер Магнетимарели нов от магазина, резултата нулев (само угасна индикатора на таблото) пушека остана. Пробвах с друг от ТС 1.6, дима изчезна и колата заработи безупречно (уви само на място) и се форсираше, и нямаше дим от ауспуха... тръгнах да покарам малко .. и пак... не иска да ходи, ама ХИЧ ... гърмежи в колекторите ... След тази операция оставих колата да изстине... и познайте какво, не пожела да запали... 2 изгорели свещи (нови) Смяна, и пак ... колата пак работи намясто ... след едно денонощие в гаража, не иска да запали въобще! Предполагам пак изгорели свещи... замириса на бензин след 2 врътвания
    П.П. С моя си дебитомер има гърмежи в колекторите, когато загрее гърмежите изчезват и докато е студена при махане на температурния датчик гърмежите изчезват и започва да се форсира. Със дебитомера от магазина ефекта е същия като с моя си дебитомер, но с втората употреба от ТС 1.6 колата работи добре и студена и топла на място, но при каране няма мощност
    ПОМОЩ!!!!

  • #2
    Бързо към сервиза!

    Comment


    • #3
      Уговорено в понеделник сутринта, ще ходи при Лисан .. Да си изпее мъката, та да мога и аз после да ревна ..

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от siko Покажи съобщение
        Здравейте колеги! Случи се така, че колицата
        на жената май предаде бого дух ей така изведнъж...
        Проблема е такъв:
        Колата загубила мощност. Когато я припалих след няколко дни, започна да дими много (не мирише на горено масло) и след 10-ина мнути работа на място "отпуши" и що-годе оправи тресенето и вдигна малко мошността. Да отбележа, че по таблото ВСИЧКО си беше нормално нямаше никакви индикации. Реших да сменям дебитомера, но преди това видях че е избила гарнитурата на капака на клапаните и беше наводнила свещите. Смених гарнитурата, изистих маслото и за малко да се зарадвам... запалвайки колата започна да работи на 3 цилиндъра, светна дюзичката на таблото и ... отново в първи клас. Смених свещите (и осемте) колата заработи сравнително добре, но остана пушенето и светлината на таблото. Сложих дебитомер Магнетимарели нов от магазина, резултата нулев (само угасна индикатора на таблото) пушека остана. Пробвах с друг от ТС 1.6, дима изчезна и колата заработи безупречно (уви само на място) и се форсираше, и нямаше дим от ауспуха... тръгнах да покарам малко .. и пак... не иска да ходи, ама ХИЧ ... гърмежи в колекторите ... След тази операция оставих колата да изстине... и познайте какво, не пожела да запали... 2 изгорели свещи (нови) Смяна, и пак ... колата пак работи намясто ... след едно денонощие в гаража, не иска да запали въобще! Предполагам пак изгорели свещи... замириса на бензин след 2 врътвания
        П.П. С моя си дебитомер има гърмежи в колекторите, когато загрее гърмежите изчезват и докато е студена при махане на температурния датчик гърмежите изчезват и започва да се форсира. Със дебитомера от магазина ефекта е същия като с моя си дебитомер, но с втората употреба от ТС 1.6 колата работи добре и студена и топла на място, но при каране няма мощност
        ПОМОЩ!!!!
        имах подобен проблем и при мен изби спука се гарнитурата отгоре в дясно на болта как е температурата ? при мен стоеше 100 120 и същия пушек само че 1 от 4-те бутала се беше стопило колега..

        Comment


        • #5
          Ами при мен температурата при последното каране (преди седмица) се качи до 60-70 градуса, повече не можа, а времето беше хубаво и сравнително топло .. за бутало не знам дали се е стопило, ще се разбере тези дни .. В понеделник сутринта влиза в бокса, ще пиша каква и е мъката! В най-лошият случай, ще има една 145 за части ...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от siko Покажи съобщение
            Ами при мен температурата при последното каране (преди седмица) се качи до 60-70 градуса, повече не можа, а времето беше хубаво и сравнително топло .. за бутало не знам дали се е стопило, ще се разбере тези дни .. В понеделник сутринта влиза в бокса, ще пиша каква и е мъката! В най-лошият случай, ще има една 145 за части ...
            горе главата дано да не е бутало, въпреки че в момента съм с нов двигател и несъжелявам че го ъпдеитнах : ) успех

            Comment


            • #7
              Добро утро Малко радостни новини ... След престой в сервиз Лисан, колата вече лети! Проблема беше: Изгорели свещи и дебитомер отишъл във вечните ловни полета .. Пушлявенето се оказва, че заради изгорелите свещи, неизгорелият бензин е влизал в гърнетата. След 10-ина км каране спря да дими. След малко ще пробвам да видя как е кулата на "студено", но предполагам, че проблема е само това! Сина на майка ми е доволен! Благодаря на Сашо (Лисан) за бързото и коректно обслужване!

              Comment

              Working...
              X